woensdag 31 mei 2017

Laatste school dag / Last day of school

Vandaag is het de laatste schooldag van dit schooljaar. Natuurlijk hebben Andrei en Marin naar deze dag uitgekeken en zijn ze maar wat blij dat ze 3! maanden vrij hebben. Wanneer ik denk aan deze 3 maanden, moet ik eerlijk zeggen dat mijn hart niet overloopt van blijdschap. Drie maanden de jongens elke dag, elke minuut om me heen....Geen prive of stille tijd voor de komende 3 maanden.... dit is een grote uitdaging voor mij.... Het is interesant hoe dezelfde situatie voor de ene persoon zoveel blijdschap kan brengen en voor de andere persoon het ongeveer het tegenovergestelde kan betekenen..... We wensen jullie allemaal een mooie zomer in ieder geval en ik hoop op een zomer met hier en daar een relaxt momentje:)



Today is the last school day of this school year. Of course Andrei and Marin have been waiting for this day to come as quick as possible. 3! months without school, free time! When I think of these 3 months, I have to be honest and recognize that my heart is not filled with joy.... Three months of every day, every minute the boys around.... No private or quiet time for 3 months..... it is gonna be a challenge for me...t is interesting to see how an event for one person can bring so much joy and for another person it can mean nearly the opposite. We wish all of you a great summer and I am hoping for a summer with now and than a moment of relax:)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten