donderdag 30 maart 2023

Seed packages / Zadenpakketten

Coming Sunday we hope to distribute seed packages to people in Lozova and Vorniceni. The spring season has started and people have start to plant onions, corn, etc. As the weather is warming up more and more can be planted. We pray for a fruitful service on Sunday and for a blessed harvest this year!

Komende zondag hopen we zadenpakketten uit te delen aan mensen in Lozova en Vorniceni. Het lenteseizoen is begonnen en mensen zijn begonnen met het planten van uien, maïs, enz. Nu het weer warmer wordt, kan er steeds meer worden geplant. We bidden voor een vruchtbare dienst op zondag en voor een gezegende oogst dit jaar!

1 opmerking:

  1. Deze getuigenis deel ik met partners die het moeilijk hebben in hun relaties, omdat er een blijvende oplossing is. Mijn man heeft mij en onze twee kinderen drie jaar lang verlaten voor een andere vrouw. Ik probeerde sterk te zijn, alleen voor mijn kinderen, maar ik kon de pijn die mijn hart kwelde niet beheersen. Ik was gekwetst en verward. Ik had hulp nodig, dus deed ik wat onderzoek op internet en kwam een ​​website tegen waar ik zag dat Dr. Ellen, een spreukenmaker, je kan helpen geliefden terug te krijgen. Ik nam contact met haar op en zij zei een speciaal gebed en spreuken voor mij. Tot mijn verbazing keerde mijn man na 2 dagen terug naar huis. Dus kwamen we bij elkaar en er was zoveel liefde, vreugde en vrede in de familie. U kunt ook contact opnemen met Dr. Ellen, een krachtige oplossingsassistent
    1) je ex-vriend terugwinnen
    2) Breng man en vrouw samen
    3) stop met het herhalen van nachtmerries
    4) Kruidengeneesmiddel voor HIV en kanker
    5) Krachtige magische ring
    6) geluksbrenger
    7) Obsessies doorbreken
    8) Bevallings- en zwangerschapsproblemen. Neem contact met hem op via E-MAIL: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    BeantwoordenVerwijderen