vrijdag 29 december 2017

Goed nieuws! / Good news!

Naast het feit dat we deze week de geboorte van de Here Jezus vieren, zijn we ook superblij met het nieuws dat we kregen dat er een gift aankomt en dat we nu dus ook de laatste schulden van de kerk kunnen afbetalen. Sinds Augustus hebben we als kerk en natuurlijk ook veel persoonlijk gebeden dat God in genoeg financiën zou voorzien zodat we de schulden konden terugbetalen. Deze hele situatie bezorgde mij vele nachten van slecht slapen, daagde me uit in mijn geloof en deed me meer bidden. Begin december tijdens een gebedsavond werden we opgeroepen om al onze zorgen bij Hem te brengen en iedere keer als we ons weer zorgen beginnen te maken, om er weer opnieuw voor te bidden. Opnieuw gebeden en dit keer vroeg ik of God, tot het eind van het jaar 2017, wilde voorzien in genoeg financiën om de schulden af te betalen. In de loop van de weken zagen we hoe de financiën binnenkwamen en de schulden steeds minder werden. En deze week ontvingen we een bericht dat er nog een gift onderweg is en we binnenkort dus helemaal schuldenvrij zullen zijn! Prijs de Heer voor Zijn trouwe zorgen! Bid meer, en maak je minder zorgen!

Besides the fact that Jesus was born, we also rejoiced about the news we received this week that we will be able to soon pay off the debts of the church! Since August we have been praying as a church and of course personally too that God would provide in enough finances to pay of the debts of the church construction. This whole situation made me sleep not quite good, challenged me in my faith and made me pray more. At the beginning of December during a prayer evening we were challenged to bring all our worries to Him and every time we start to worry again, to pray again. So I prayed again for the debts and this time I asked if God, until the end of the year 2017, would provide enough finances to pay off the debts. Over the weeks we saw how finances started to come in and the debts got less and less. And this week we received another messages that another gift was send and soon we will be debt free! Praise the Lord for His faithful provision! Pray more and worry less!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten